Photos 1 - 367 out of 367 | Back to Albums
This young boy just don't know....
This is the 2005 model.... I have know idea.
Heeeeeey! We ready to get this party started!
9:02pm.... Peep the rock... yeah yeah yeah.... I know...
I keep it clean...
Awwwwww....
I know you didn't just say that....
MMMhhhmmmm... Putting yo hands in the air!!!
Girl, is that a camera or a phone?... It's a phamera
Smile girls... I like the bubbles...
Laaaadies.... Goodfellas Better fellas....
I can't see a damn thing in these...
I call this the sweet potato pose... watch me now! Halle who? He's about to do it....
He pulled out the box... She peeps the rings.... Loves the rock.... Screams.....
She says YES!!!... HAPPY NEW YEARS!!!! 2012!!! Okay, loosen up a bit...
Its the ROC!
These are prescription...
Peaches and Herb
Look at me shimmer...
Bruh, I'm going to let you sing ONE song....
He can sing.... but I don't know this song...
I love him so.... If yall don't keep still... Haaaam...
Is that velvet?!?! You look great dear...
The magic of New Years... Help me drink this champagne so I can get my straw from inside...
Imma do the matrix... watch me now! 10:15pm
I'm clean right?... No, really.
A damn eclipse in the middle of the party.... Peep the bow-tie swag.... Peep it!
Wait till I finish this water girl... When all else fails.... "Peace"
Now that brother over there?......
We stop for cameras...
Let the countdown begin.... 6.... 5....
4...... 3..... 2...... 1.....
Happy New Years! Welcome to 2012! Pop some bubbly... get loose!
DJ Nabs goes in!!!
Shhh, come down here... lemme tell ya something...
I am smiling
No they aren't doing the Kid n Play....
Friendly encouragement....
I can't feel my face.... Wait... I'm back....
Heeeeeyyyyyy......
OOOOooooooooo! You gotta strrreeeeetch
Having a Rihanna moment... Oh I do this....
Sing it... SING it!
These shoes had a 3 hour window....
Good Lawd.... Happy New Years to me... In the Lab....
I can do that dance move too... gimme a second... She said wha?????
Just gimme the whole bottle... I got this... ....still...
Watch out der now!...
Champagne Life...
Representing... I'm not mad.
Say cheeeese ladies.... Hold up.... pose...
Wait till she sees this picture in the morning....
I'm serious bruh... its satin... 1:38am....
2:07am...  
Photos 1 - 367 out of 367 | Back to Albums
Description: Sol Fusion Twelve at Twelve NYE Celebration:: 1.1.12 An amazing night with over 1,500 amazing people. Looking forward to a great 2012! Tag your friends in the pictures and please share. www.sol-fusion.com
Location: The Westin Buckhead Atlanta